our little world

Here whale's could fly :)

گفتم...

گفتم نرو...نگاهم کرد

گفتم ترکم نکن...سکوت کرد

گفتم دوست دارم...بی توجه شد

گفتم بمون باهام...فقط سکوت کرد

سکوت ...سکوت...سکوت

ذره ذره نابود شدم...و فقط تماشا کرد

کنارم بود...ولی با یه دنیا فاصله

گاهی وقتا نبودنش بهتر بودنشه:)

ولی نبود الانشه که قلبمو درد میاره...!!!

۱۶ موافق

کو کجاست گلابی؟ 

(◕‿◕)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان