our little world

Here whale's could fly :)

اگ بگم ؟

اگ بگم ب توجه نیاز درم چی ؟

اگ بگم نیازمنده محبتم چی ؟

اونوقت کسی هست ک بخواد بم محبت یا توجه کنه ؟؟

۸ موافق

کسی توجهی نمیکنه. یه عمریه دارم میگم..

دقیقا :)
مشکل ما دقیقا همینه !!!
ب بقیه میگیم باهامون حرف بزنن، درکشون میکنیم
ول هیچ تلاشی نمی کنیم برای کمک بشون....

عوهوم

یاش....امید داد..



یاش سلم

عیدت مبارک

دلم واست تنگ شده بود

البته فقد تو ن واس همتون ..

ببخش بی خبر رفتم ..

همه چی خیلی یهویی شد ی اتفاقایی پیش اومد ک نتونسم بیام

مراقب خودت باش

اگ کسی سراغمو گرف بش بگو نگران نشه حالم خوبه

چیراااا

خالههه بیا با خودم بحرف

بیا بخلممم😻😻😻😭😭😭

عررررر نوشمکه خالتی تووووو
اومدممممم />-<\

اوهوم یه جوجو کوچولو هست که هر چی بخوای بهت بده*^*

بیا بخلم ببینم/*^*\

عررررررر جررررررر بوسسسسسسسس

فیلن بیزا بخله نوشمکی باشم بخل شوما هم میام ^-^

بیااااااااا 😭😭😭🤗🤗🤗

*میپرددد و اورا در اغوش خود میگیرد و ثرش را مینوازد*

 

#اومااا برو یه وقت دیگه بیا فعلا باید بخل من باشه😓😓😓😓😂😂😂

عررر
بغللللللللل

جرر کیووووت

-.-

نمخوام اصلا خودتون خاله خواهرزاده خوش باشید-.-💔💔💔

خادااااا
سری پیشم نوشمک سر همین بغل قهر کرد -.-

اصن دوتاتون بیاین بغلم ببینم /8.8\

ناناحت شودم-.-💔

بخل/*^*\

نشو -0-


بخللللل

خاله حالا به حثود بودن منو مامانم پی بردیییی

دیدیی چقد شبیه همه اخلاقامون😂😂😂

 

 

بل بل عالییییی اصن شما دوتا کپی برابر اصلین

اومدم*-*

خوش اومدی ^^
نظرت درمورد قالب ؟

خوشگلههههههههههه*-*

ارامش بخشه*-*

هوم ؟ هنو کامل نشده ^^

بزار اینجوری باشه

الان ارامش بخشه

ندنیرمدتبذ کامل نییییییییییییی

ننه شهلات هنو نمرده...🚶🏼‍♀️👩‍🦯

عررررر اوما خودت دیدیششششششششش

هدرش فق یکم رو مخه زود بعوضش🤧😂

جرررررر چشممم

من ناقص دوست-.-

ودف جوجولم جرررر

نه کورم😑😂

جررر خا این وبمو نداشیییییییی

چه خوفه شما هنو رابطتون مثه قبله:›

جوجوم تنها کسیه ک هنو مث قبل میاد پیشم :>
کله بچه هات ولم کردن رفتن پی زندگی خدشون ننه جررررررررر

من اینجوریشو دوست-.-

من ندوس -.-
اوماهم ندوس -.-

اوما مگه باید رابطه مون تغییر کنه؟0•0

:">

گهلم-.-

من دوست-.-

ایش -.-
ببین ال بسی زیبا تر شود -0-

اوگودااااا بیا بخلممممم/*^*\

بخللللل

با این اکانتم فقط چنتا وبو فالو کردم...

 

لینک وبت تو کامنتت بود:>

هوم ^^

این وب اصلیم نیسا جررر


:>

عه....

 

منو هم ول کردن والا😂💔

چه فرزندانم چ دوستام همشون پشم شدن رفتن خوا🤧😂😑کلن با سه چارتا از فرزندانم میزرم:/

دوزتان هم ک..👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯

البته من خودمم زیاد نمیرم وبه کسی پس از کسی توقع ندارم...

•-•

هوم ^^

جررر
میرن پرطرفدار میشن دوستایی ک وقتی کم طرفدار بودن داشتنو فراموش میکنن :">
هوم...

عره مودونم...

 

الان خوشگل شد*-*

واخعنی ؟ هورااا

اوهوم دیگه تغییرش نده-.-

چشم ^^

بخل جوجویییییی

بخله زرفافه ای :>


/*0*\

هوم._.

اوکی بید...

بهرحال زمان میگذره خیلی چیزا عوض میشن....عادماهم عوض میشن...

جو بیان هم هیچوقت مثه قبل نمیشه...

چون خیلیا رفتن..خیلیا هم عوض شدن:/

درسته :>
هیچوقت...شایدم شد...
مث قبل نه
ول شاید بازم خوب شد :>

یس*^*

هورااااااا *0*

شما دوتا غر نزنید که من دلم بیشتر پره

میرم وب بقیه کامنت میدم نمیان پیشم بیترادبا-.-

جررررر من میرم وب مردم کامنت میدم نگا میکنن ج نمدن..

بخل زرافهییییی*-*

^^ 3>

هعی ما لولو خرخره ایم میخوریمشون😂😂😂😂😂😂💔

عاره مثکه... جررررررر

عره._.

..

هیوششششششششششش

هعی:/غر بزن توام محی🤧🤧😂

 

 

 

*احساس کردم سه تا معتادیم نشستیم دور اتیش داریم میحرفیم باهم

 

 

راس میگه خالی کن توعم خدتو جررررر


وای جرررررر
درتلاشیم برای گرم کردن دستامون جررررر

بزار خوش باشن ما همو داریم هوم؟^^

ایهوم :>

همستر یاد اوندفه افتادم بهت زنگ زدم زرمون نمیومد😑😂بعدم که یکم داشتیم میزریدیم ننه بابام اومدن خونه مجبور شدم قط کنم⁦(╥﹏╥)⁩⁦(╥﹏╥)⁩⁦(╥﹏╥)⁩

 

وای جرررر
زنگ زدی دوساعت داشیم ب سکوت همدیگه گوش میدادیم جررررررر
وای عارههههههه
جررر یادش بخیر :>

جررر😂😂

میاین بریم فژا؟

باهم بریم 👩‍🦯👩‍🦯

وای جرررررر فژا اوما جررررررر

بریم بریم منم میامممم
وای اوما چرا کپشنا رفتتت فک کنم ریدمممم

⁦ಥ_ಥ⁩⁦

فک کنم چسسرده بودم اونموقع توام مشاور اعظمم بودی😂😐

وای پارههههه
عجب مشاوره ایم میدادمممم
وای جررررر
ب درد عمه شون میخوردن
من کلن مشاوره هام ب درد عمه م میخورن جرررررررر

باشه اوما😂😂😂😂

اینهمه ابجی خواهر زاده نوه خواهر هیچ کدومشون نیست 

هی باید این صفحه رو ریفرش کنم تا یه پیام بیاد

 

 

 

اوما و زرافه شما با هم حرف زدید؟-.-

وای دیقننننننن
من دوساعت همش درحال رفرش کردنم شایدددددد ی نظر جدید :|
مردم چق بی لیاقتنا :|


ی بار :>

عاره فژا😂😑راستی من ساقی ام مواد خوبم میارم .....خواستین بگین😂👩‍🦯

 

کپشن منطورت کجاس😐

وای جررررررر
من یکم علف میخخخخخخ


عنوانه پست :|

😂😑خیلی ام خوب بودی

عاره عالییییی
وای جررررر

عه وا منم:|میام سه ساعت وا میستم بلکه حضور مقدس یه نفر وبمو روشن کنه:/بعضی وقتا دلم میخواد وبو ببندم چون حس میکنم بیخوده:/

صیممممممم
صیمممم وای صیمممممم

من دو روز کامل نیستم دریغ از یه کامنت اسپمممممم

هعی دنیا

وای هق دقیقنننننننننننن دقیقننننننن من ی ماه نبودم هیشکی نیومد ببینم مردم یا زندم

اگ تو نمیبودی با کی میزریدم پ:|

تو با تجربه بودی☝️

البته الان همه اونا دود شدن رفتن هوا😂وقت تلف میکردم فقط

عاخه شروور میگفدم جرررر
وای جر چن روز پیش با هانیه بسی ب زمانی ک عاشق پیشه بازی درمیاوردیم خندیدیم جررر

ههی...

نه باو._.جدی میگم

عهه کلن اوکی شدید؟:/

جرر بلی بلی

رع ^^

زرافه یهو ۱۱ تا نظر برام اومد😐💔

ودف؟😐💔

:|
از طرف کی :|

اوما😂😂😂😂😂😂

جررررررررر

مدیونین اگ فک کنین کامنتای وبه محی کار منه😂

وای جرررر اومااااا خوندمشوننننن جررر اوه بهتر نیس ؟

اوما پنلم به چوخ رقت😐💔

اسپمر معروف اوما😂😂😂😂😂😂💔

وای پارهههه

کلیر هم خوبه 😂

هِسِل جررر

بیاین گروه اسپم بزنیم اصن😂😐😐👩‍🦯

 

 

#شهلا پنج ساله از تهران مهدکودک گلها

وای اوما دلمممممم جررررررر
امشب قطعن برام خاطره میشه :>

😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خوفه•-•

امیدوارم بعدنم حداقل همینطور باشیم:/

 

 

چرا شبیه حرفای امام بود😂💔

آرزوی من سریلندی جوانان است🤧

منم همینطو :<


وای جررر دلممممممم
جوجه کوووو

دارع کامنتا منو جواب میده وقت نداره بیاد اینجا😂😂

وای چه کردی باهاش ننهههه جرررررررررررر

وای انق خندیدم سرفم میاد😂

من انق خندیدم ال خونریزی میکنمممم جرررررررر

میخوام بایارو بکنم تو کیونشون😂

وای اوماااااااااااااااا جرررررررررر

خونریزی چرا 😐😂

چیز شدمممم ههایبناقسل

بزار تورم بکنم(اسپم😂)

اوماااااا

بزار تورم بکنم(اسپم😂)

قصهحفهاافصالغ

بزار تورم بکنم(اسپم😂)

نههههههه

بزار تورم بکنم(اسپم😂)

 

علاختمفذـ

بزار تورم بکنم(اسپم😂)

 

 

هلپپپپپپپپپپپ

همه چیز میشن😂نخند پس وگرنه رو تختیت گل گلی میشه😐🤝

وای جررر اوما رو صندلیممم جررر هاقبتذلفا

بیا اینهمه مادری کن براشون اونوخ نمیزارن بکنیشون(اسپم)🤧😂

واییییی دلمممممممم

بیا اینهمه مادری کن براشون اونوخ نمیزارن بکنیشون(اسپم)🤧😂

جرررررررر

بیا اینهمه مادری کن براشون اونوخ نمیزارن بکنیشون(اسپم)🤧😂

فاقافتفتسفتلت

خب صندلی خونین که بدتره شبیه صحنه قتل میشههههن

وای پارههههههههههههههههههه

فک کنم الان عایم عه فاکر مادر😂😂😂

جررررر اند ای تینگ دت ایم ا فاککر سیستر جررررررررر

رابطه ی نامشروع؟😂🚶🏼‍♀️

این بود آرمان های اماااممم؟؟؟

شما فرزندان شهلای مقدس بیدین این چ کاریه🤧🤧

وای جررررر رابطه ی محارمممممم

وای دلممممم

عاروم بگیگیر وگرنه صندلیتو ع دست میدی😂🤧

ججررررر چرمیه پاک میشه عوق

اه اه اه اه اه اه 😂😂💔💔

حسه کثیفی بم دس داد تنذسبنتذسقبابات

😂😂اییییی

چرا هیچکس وسواس نداره😐تو دوستای مجازیم فق خودم وسواسی بودم تا الان:/

جرررر منم ندرمممم جرررررر

هنو داری جر میخوری🤧

من کلن درحال جر خوردنم اوما جرررر
وب خوب شود ؟ :<

:>خوفه

 

 

یس قشنگه._.

:>

عررررر جیخخخخ جررر حالا باید اسمون بسازم :">

اسمون؟._.

هوم
واسه جوجه ^^

فک کنم محی رف لالا

جررر عاره فک کنم

منظورت چ بید._.

چی منظورم چیه ؟
میخوام واسه جوجه بسازمش :>

به هدف شومت نمیرسی😂💔

منه بدبخ....
بیچاره م دگ بیچاره

هوم بساز._.

چشم بزا وب خالی شع جررر

😂💔بخبخ نیسی بیا بخل ننت

بخلللل عرررر /*0*\

عر/•-•\

بخله اوماااا ^^

هشت نفر تو سایتن پشمام😂

جررر نمیرنم ماشالا نشستن درو دیوارو نیگا میکنن جررر

عه توام مثه محی بیدی ک._.

البته اون میگه بخل اومایی/^^\

😂

جررر منو جوجو عادت کردیم ب بخله جوجویی و بخل زرفافه ای جررر

شاید کامنتارو میخونن:|

شایدم روحن 

فک کنم همینکارو میکنن
اوما 16 17 تا دگ 100 میشن کامنتایه این پست جرررر

عه ._.

ولی من کلن بخل خاصی ندارم:|💔

فق محی میاد بخل میخواد

ایهوم ^^
پسی بخل ابداع میکنیم *0*
بخل
اومستر :>
اما و همستر :>
بخل اومستریییییی /*0*\

میخوای اسپم کنم رکورد بزنی؟😂

جررررررررر نمد هرجور راحتی جررر

عرررر😂🤧💞عای لایک ایت

بخل اومسترییییی/*-*\

(#همچنان شهلا پنج ساله از تهران)

یمهبتبلتذونیشم می توووووو

جرررر روژینارم اضافه کن جرررر

نه بزار مثه عادمیزار زر مبزنم تا صدتایی شدنش😂🤧

منطقی تره جررر

غبهینیننسپیهنسنسنتس(•-•)

 

عخه لنتی من هیجده سالمه😐😂💔

جررررر 18 جرررر کودک درونت فعاله

یس._.

 

 

چ خبر:/

خبری نی والا بخ بخی
امرو دوتا از بیانیون ک از قضا دوستامم بودن کلنی رفتن :|

درس میخونی؟:»

بلی بلی حسابی

خوب میخوابی؟

مثه خرس میخوابم جرررر

خوب غذا میخوری؟:|

مثه خر میخورم عررر جرررر

مراقب خودت هستی؟؟

جررر اینو نمد

کودک درونم بزرگ نمیشه لهنتی:/ی حسی بهم میگه تا ابد هست ایشون(کودک درون)

اسمش ممدع ولی جنسیت نداره

هست ک تا ابد باشه دگ :>
وای جررررررر اوما جررررررررررر ممد

کیا رفتن؟/:

من دیه برام عادی شدع:/💔

ینی...هففف با این اکانتم زیاد کسی رو فالو نکردم چون دوس ندارم ببینم چسناله میکنن یا میرن/:اعصابشو نداررم

کلن ارتباطاتمو کم نمودم..

نمیشناسیشون فک کنم :|
پوووف واسه منم...ول ن رفتن کسایی ک باشون صمیمیم
هوم کاره درستی کردی ^^
منم میخ بزنم ت فازه انفالو...
هرچند خدمم چصوعم :|

وای جرررر😂😂

خاب خوبه تپل میشی کیوت میشی:>

ولی مراقب خودتم باش جون ننت:|

جرررر حسابییییی
جرر چشمممم

عاره بنظرم ممد خیلی کیوته^o^

عرررررر جررررررررررر

باعش....

 

 

راحت باش بچسنال😂

جرررررر اوماااااا نکننننن هاسثتاذبس

چی نکنم؟😐😂😂چرا همش میجری؟

 

 

ناموسن میخندی یا فقط الکی مینویسی جر؟:/

جررر میخندم ب مولاااااا

خوبه بخند😂شاد میشم که شاد میشین🤧

عرررر کاش ی روز توعم شاد شی از تهه دلت :>

من شاد بودن برام مهم نبید....

آرامش مهم بید برام😐☝️

بلی بلی

فرزندم خوابت نمیه؟

جررر نهههه

منم نمیه

دلم میخواد برم پشت بوم از سرما بِیَخَم

ولی نمیشهههه

جرررر من میرم ت بالکن قشن مینیرم و زنده میشم

فک کردم نوشتی میرینم😂

منم بالکن داره اتاقم ولی خیلی کوچیکه:/💔

چیزی هم اونجا نبید بپوشم برم🤧🤧

جرررر اوماااا ال دگ رو مبلم نزار کثیف شه ستینهییکسو

۱۰۶تاس

•-•

عرررر سنیانیایکیوینیوط

الان کجایی؟😐😂

الان تنها اومدم دریا 😂😂😂

دریارو بگند نکشی اون تو ماهس هس🤧🤧😂

 

 

 

 

عررررر دلم دریا میخوادددددد ذینثنثثممبممقمثنثدنثنقذ

اوما حالمو بهم نزننننن یمیخینیتجسسکیخنیاط



بیا وات 😂😂😎

😂😂باشه باشه 

 

 

 

کانم نمیاد ولی باش

 

😂😂😂😐❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان