our little world

Here whale's could fly :)

روژی ؟ نویسنده ؟ می شود ؟

قبل ازینکه کرونا بیاد

من این بودم:

ی دختر ممولی

گریزان از کی پاپ

خوره ی کتاب

خوره ی ارایه

عشق نویسندگی

عاقل

مهربون

 

حالا شدم دختری ک :

ی دختر احمق

گریزان از کی پاپ ب خاطر اینکه فمیده کلش حماقته..

دور از کتاب و ارایه هام...

دور از نویسندگیم...

ی مغز پوچ

همچنان مهربون

 

 

پست ایزومی...ب خدم اوردم..

مخاطب نیاز نداشم اونموقه ها...واسه خدم مینوشتم

پس...میخوام دوباره خودم شم

روژینا بودنو به روژینا هدیه کنم

میخوام برم وارد جمع بچه های نویسنده بیان شم

اونایی ک تهه تهه وجوده روژینارو به نمایش میزارن ;)

و...رع

مینویسم...از روزمرگی هام.. از علاقه هام ^^

و...برام مهم نیست چندتا لایک یا چندتا کامنت

روژیه واقعیو میخوام ^^

سو ازین وب شرو میکنم..ک فالووراش کمن

و میذارم اروم اروم زیاد بشن.. ن با تبلیغ

بزارم خودش پیشرفت کنه ن با هل دادنه دیگران...

هیمین D:

۴ موافق

هوم :|

چی میخوندی¿¡

 

کتاب ؟

فلسفی...عاشقانه.. همه چی :|

هوم :|

من رمان ...

کتاب هایی پلیسی...

منظورم از پلیسی زندگی تحقیقاتی و جتایی واقعی بود..

چون میخوام بزرگ شم پلیس شم:|

به نظر بعضی ها چرته:|

منم دوس درم..ول کتاب ن..

من کتابایی مثه راز فال ورق و دنیای سوفی میخونم...فلسفی...شناخت دنیا
یا مثه خطای ستارگان بخت ما و شیدایی D:
کلن قاطی پاتیم ^^

اومم نعه من کتاب فقط پلیسی میخونم ..

ولی رمان خیلییییییی

بازم خوبه D:

همین ک میخونی عالیه ^^

اوهوم :))

چه خبر ¿¡

خوبی¿¡

^^

خبری نیس..
ممنون ت چطوری ؟ ^-^

هیچ سلامتی :)

فقط حال ندارم ..نمد چمه ..

دارم از دل درد میمرم 

قرص رفعه بلا می باشد

بعله بعله ..صحیح می فرمایین خانم دکتر ..

کوفت کردم ولی بی صاحاب جواب نمیده

جررررررر

منم میخ بنویسم :/

چصناله ن ها /: 

حرفهای دلمو 

البته اون حرفهای  مثبت و امید بخش دلم 

ول 

حوصله ندارم :|

هوم ^^
کاره خوبی میکنی اگ بنویسی :>
ننویس پس :|

امان از دست این گشادی -__- 

جررر واقعنم

حالا بچه خوبی شدم با همین سرما خوردگی ک دره بابامو درمیاره درس میخونم :| 

پدرم دراومددددد اصن چرا باید درسسسسس بخونمممممم( چون قول دادی معدلت ترم دو از ۱۹ کمتر نشه و برات گوشی بهتر بخرن احمق 😑😐) 

اصن درس چیزی جززززز اضطراب سگی ندرههههه 

اویی:|

افنر افنر
هنو نخریدن ؟ جررررر
جررر چرت و پرته محضه

نه نخریدن -__- 

گفتن معدل باس کمتر ع ۱۹ نشه 😑

ایشش😑😑

اینکه راحتع..

ن برا منی ک ترم یک گوه زدم ب کارنامم 😐

بل بل :"/

مامانننننن 

اگرم کمتر شمممم چییی😑 

 قبولم نمیکنن فقط معدل ترم دو رو بالای ۱۹ شم برام بخرن 😐میگن معدل کل :| ک اونجو ریده مونه :\ 

ایشالا خوب میشی >"<

ایشالله 😐😑

دعا کن برامممم😭😐😐😹 

جعععررر 😐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان