our little world

Here whale's could fly :)

what are you afraid of ?

از چی میترسی ؟

از چی فرار میکنی ؟

اینجا فرصتی برای ترسیدن نیست...

اینجا وقتی برای فرار نیست....

 

 

 

از چ چیزی خیلی میترسین ؟ :-)

۱ موافق

از آینده ¿¡

از رفتن مادرم !!!

آینده نامعلوم ...

معلوم نیست چه چیزی سر سرنوشت منو پارسا میاد 

آیندههههههه😕🥀💨

هوم
اینده عجیبه و ترسناک

خیلیییییی😞

دلم میخواد زود بزرگ شدم :/

نمد،،

فیلمای ترثناک و از دثت دادن عزیزامو دیثبند شدن پثرامممم هققق😭😭😭

مرگ ارن که سرم اومد

ارن مرد ؟ فاک

ارن مرد ؟ ارن مرد ؟ ارن ؟ اتک ان تایتان ؟ فاک فاک فاک ارن مرد ؟

سال نو مبارک :)

 

امیدوارم به هر چی می خوای به دست بیاری او سال جدید با دستای خودت اونارو به دست بیاری

 

happy happy new year #3#

ممنون :)3>

راه برا مرگ پیدا کردی به من پیشنخاد کن

باش

یاا تن تاک ط هم انیمه دوستی ؟! ججججر من ارن رو دوست داشتم پدصگ صداش کراش بود من خیلییییی انیمه میبینم خیلی دوست دارم

منم انیمه دوس ول نت ندرم ببینم 😐😑😭😭😭😭

یاااا بیا مث من باش مث خری کیف میکنم ..گور یابا اینترنت .... گوشی خودمه ..اینترنت خودمه نوش جونم لذتشم میبرم

خا منو جر میدن جرررررر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان