our little world

Here whale's could fly :)

وقتی...

وقتی ادم خودش محتوی ای نداشته باشه

وقتی خودش پوچ بشه

نمیتونین ازش توقع رفتار و حرفای پر محتوی داشته باشین

فق بزارین بگذره

دوبارع خودشو پیدا کنه

شاید اون فق غرقه نگاه کردن ب نیمکت کناری خالیش بوده

و وقت نکرده ب دستای یخ زده خودش گرما بده‌...

ربطشو...خودتون پیدا کنین

توضیح دادنی نیست....

۲ موافق
درست ... اما کسی کعه نابود شده چی کار کنه؟!

نابودی وجود نداره...

شاید وجود داشت ! نمیشه دریغ کرد از بودنش

شایدم..

روژینا منظورت من بودم ؟! من قصد جسارت نداشتم من فقط پرسیدم ایا خواهر و برادر داری ؟! همین نمد چت شد یهو الهی قربونت برم چت شد بم بگو اگه من گفتم چیزی

وای نه بیببببب
نهههه منظورم اون نبود فق امشب سر میز شام با خواهرم بحثم شد همینننن

روژِینا لعنتی چت شد بگو وای روژی فدات شم چت شد یهو

وای درسا منظورم با تو نبود بیب اذیت نکن خودتووووو

واییی قلبم ی لحظه فک کردم من بودم شرمندم اخیییی بمیرم ناراحت نشو قربونت برم من

خدا نکنه ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان