our little world

Here whale's could fly :)

دخترک تنها

دخترکی کوچک

زیر سایه درخت بید

می نواخت اهنگ بی کسی‌..

می رقصید بر روی چمن های نمدار 

می رقصید با اواز سکوت

می خندید و می رقصید 

کسی برای شنیدن نبود

کسی برای دیدن نبود

اما حالا...این نبودن ها شیرین بود!!!

با سادگی

بی قضاوت 

بی درد

حال تنهاییش برایش شیرین بود...

حال تنهایی بهترین همدمش بود!!!!

 

 

این قسمتی از حرفای امروز منو ساکوراست 😅

و خب...اینکه ب این نتایج رسیدمو مدیون تکه هایی از یک کل منسجمم :)

حالا بعدا بیشتر حرف میزنیم درموردش !!!^^

نظراتتونم بی تعارف پذیراییم :^)

۵ موافق

دقیفن!

 

خخ دقیقن خلاصه صحبت امرزمون بود..!

یح :>

وبو تبلیغ کردی ؟ یهویی فالوورا پرید 40 😐😂😂

اره تبلیغ کردمش😂😂

 

فرداهم تو وب خودم تبلیغ میکنم

کجا ؟ 😂😂
وب کی ؟ من وبشو ندرم مثکه

جررر لازم نی بزا ملت خدشون جذبش بشن...:>

وب پری ناز😐😂

 

حله

جرر اون بنده خادا

بویس

من اونجا ادمین بیدم😐🤝😂

مشکلی نیس

 

 

ها؟

جررر اوک


بوس بود جررر

:)

^^

های فینیکس!
تهش وقت نشد داداشم شیااا P-:

؛)

 

رع

وقت نشد بشناسمت

سعادت اشنایی میدی؟

هوم :)
جر حتمن...
روژینا،روژی، بیتر بری، همستر..
بیشتر دوس دارم هرچی دوس درین صدام کنین! درواقع..برام اسم بزارین..^^
و خب همین فک کنم کافیه...بیشتر خاسی بدونی حتمن ج میدم ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان