our little world

Here whale's could fly :)

دلبستن...

                                            با دلبستن به او خودش را از دست داد!

                                            همیشه میگن رفته رو نمیشه برگرداند!

                                             ایا او میتواند خودش را برگرداند؟!

 

 

 

 

ایا او میتواند؟!

شما بودید میتونستید؟!

۱۳ موافق

خیر....گاهی یوسف ها هرگز به خاک کنعان نمیرسند

صحیح:)


گاهیم ما به خودمون نمیرسیم

هر کسی یوسف خودشه آبی :)

اره:)

فقط باید به این حقیقت رسید
بعضیا نمیخوان اینو قبول کنن..!

متاسفانه بیشتر آدما ترجیح میدن تو دروغای شیرین غرق شن تا حقایقی که بایدو قبول کنن

اره و این واقعن خیلی بده...چون دنیای دروغ ها

دنیای ایدالشونه
دنیاییه ک همونحوریه ک میخوان
ولی زندگی ینی حقیقت!

من خودم شخصا خوندن حقایقو دوس دارم

اون جوری ضربه ی سنگین تری از زمانی ک حقیقت ضربه میزنه میخورن

 

منم

اره چون تصوراتشون عوض میشه

یه جورایی بیدار میشن..!

رفتن بعضی چیزها خیلی خوشحال کنندست مثل رفتن عقل و هوشت وقتی به یکی دل میبندی :)

و همون قدر خطرناک:)

یااااااا خالهههههه پست مال ساکورا بود مال من نبوددددد عکلتارمهغراهلهعذ

 

 

درمورد برگردوندن...بخواد میاد :>

جرر😂


پریاااا#


رح ولیمشکل اینه تلاشی نیست:)

پس دو راه وجود داره

یا باید دل کند

یا باید دل اون رو ب دست اورد!

ن با تغییر

با پیشرفت کردن :^]

دقیقنن!


افرین فرزندم😂
دایت بهت افتخار میکنه😂🚶‍♂️

هومم:)

یااا دایی ملومه ک باید ب من افتخار کنی من سرمایه ملیم 😂😂😂😂

اه😐😂


بیا برو پرو نشو بچه
میدمت دس ننتا

ودف دایی بدجنس شدیییی 😭😭😭😭😭😭😭😭🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️😭😭😭😭😭

عه

رژی🤧
بیا کیوت
من برای تو مهربون میمونم🤧☝🏻❤

عررررر بوسسسسس

دایی فالویی 😂

نبین فالوورام کمه پیجو امرو زدم واسه بیانیون 🙄😂😂😂

اگ پیج بچه هارو داری ممنون میشم بدی :<

دیه ابهتمو زیر سوال نبر..بک😂🚶‍♂️


ای خدا😂
وب کیارو میخوای؟

وای هرکی هس 😂😂😂

😂😂🚶‍♂️



میگم کجا وب زدی😐
من چرا فالوت ندارم😐

ساکورا دخدرم اینستا رو میگم 😂😂😂

نام کاربری بده فرزندم

فعلن اینستا نیسدم جررر😂😂

جرررر فالوت نماییدم میاد خودش 😂

بات

Rowkyz

قرقرقررررر

 

اها

فعلن نمت برم اینستا
حله رفدم میگم بت😂🚶‍♂️

اوکیه 😂😂❤❤

میدونم قرقرقرقررررررررر

متن زیبایی  بود دوست خوبم.

!

ن :) 

الان دارم تجربه اش میکنم ک میگم(: 

:)


هعی

:)💔

میگذرع..

همم من ج دادم!

کاش همینطور بود :) 

ول ....اون رفت :) ...

رفت...:) 💔

شاید برگش..

:) 💔💜ایشالا 

^^

معلوم نیس چیکار میکنن ک دوتای نیسن:/ 

ب ما چ :|

در اصل بتچ :/ چون برا من مهمه اون عن چ میکنه:/ 

ب سلمتی :"
ول اونیکیشون چ ؟ جرر

اون یکی رو بزور دارم تحمل میکنم :| چون تنها راه ارتباطی منو اونه :/ 

بل بل!

اوایل اونم خوب بود یهو بیشعور شد :|

جرر بل بل
گنا درع نگ اینارو جرر

جلو خودشم میگم عنه بیشعور -_- نیکینحیوبوزحیکپیمیپ 

هوف...

جررر بنده خدا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان