our little world

Here whale's could fly :)

چالش ؟!

امروز فمیدم اخرین پستش اهنگیع ک من بش دادم...بد جز خوردم :")

 

 

ب نام عشق..

چالش :)

من فلن دست ب نوشتن نمیزنم...فلن چیزی برای روی مانیتور اوردن ندارم و چرت و پرت میشه...پس!

چالش داریم ^^

 

 

امروز میخوام درمورد عشق بحث کنیم..تا شب...و میخوام که بحث بشه!

پس..اگر تا تهش هسین سوالارو ج بدین!

اگر نه...همین اول کاری بیخیال شین!

خب..

 

1. عشق ینی چی ؟

2. عشق چطور ب وجود میاد ؟

3. عشق زمان داره ؟ ینی ممکنه با گذر زمان از بین بره ؟

4. عشق میتونه نابود بشه ؟

5. عشق رو توی  ی جمله خلاصه کنین!!!!

 

 

بحث فق ج دادن تموم شدن نیس...میخوام جواب بدیم و بعد جوابای همدیگه رو به چالش بکشیم..اصلن نظرات برای همین بازه!

پس..ببینیم چی میشع :)

۸ موافق

۱:دوست داشتن بی حد و مرز

۲:خدایی هر کی فهمید ب منم بگع:/

۳:به نظر من ارع عشق زمان دارع

۴:صد در صد ارع...وقتی از چشمت بیوفته....

۵:نبودش باعث نابودیع

 

هوم..
اگر عشق زمان داشت..پس چرا اسمش عشق شد ؟ میتونست دوست داشتن خالی باقی بمونه..
هوم ؟ اگر از چشمت بیفته..بازم عشق چرا ؟ میتونست دوستی بمونه..

6_ع عشق خوشم نمیاد =)

7_ عشق ناجی نیست مگه ؟ عشق بودن و نبودن نیست مگه ؟ عشق جهان نیست مگه ؟ مگ میشه عاشق عشق نبود ؟

عشق یه حسع

یه حس تند و تیز

ولی بعضی وقتا با دوری اتیشش میخابع

 

وقتی کاری میکنع ک از چشمت بیوفته دست تو نیست ک دیگه دوسش نداری

 

عشق یه حسه این کاملن درسته..
اما میدونی حس ها چه جهانی میتونن برای خودشون داشته باشن ؟!
میدونی..ب نظرم حس هارو نباید دست کم گرفت...چه برسه ب عشق که هنوزم که هنوزه تعریف دقیقی ازش وجود نداره!
اون حس تند و تیز که با دوری میتونه خاموش بشه..بیشتر شبیه به هوس نیست ؟!


درسته!
اما مسئله اینه..ک عشق قدرت ب جنون رسوندن تورو داره..پس..
اگر عشقی باشه..جنونی هم خواهد بود و اگر جنونی باشه دوست داشتن پایدار خواهد ماند
چونکه..اون فرد میشه دنیای تو..و میشه کل بود و نبودت..وجودت توی اون خلاصه میشه و تو نمیتونی از وجودت دل بکنی!

ن عشق همه چیز نیس =) 

حداقل ن عشق ب ی انسان !

تا به عشق از چ دیدی نگاه کنی!!!

درست میگی

ولی اگه یک سال یا بیشتر رو صرف فراموش کردنش کنی

بالاخره موفق میشی:)

 

ولی من فکر میکنم بعضی وقتا باید از وجودت دل بکنی.....

 

این چیزی نیست که حالا بدون عاشق شدن بتونم درموردش نظر بدم!
حقیقتن..من خیلی روابط داشتم که فراموش کردنشون سخت بوده اما بعد از مدت های طولانی اتفاق افتاده!
پس..اگر بشه ادم های عادی رو که عاشقشون نیسم رو توی یک سال فراموش کنم...قاعدتا فراموش کردن عشق خیلی خیلی بیشتر طول میکشه. البته اگر بشه!
و به جز همه ی این ها
این بستگی به نوع نگاه تو ب عشقم داره ک چی بگی...برای من عشق ی جهانه جدا از هرچیزی که تاحالا دیدیم یا بهش باور داشتیم!
من عشق رو خیلی پیچیده می بینم و شما ب عنوان ی حس..
پس مقابله نمیکنم..فقط نظرمو میگم..
ب نظرم عشق ب تو چنان جنونی میده..که حتی خودت بودن رو هم فراموش کنی!
فقط اون باشی و اون باشی و اون باشی!
درواقع..تو اون میشی و اون تو میشه...ناخواسته س!
شخصیتی که تو سال ها صرف کردی تا بسازی..یهو میره و یکی دیگه جاش میاد!
پس همین میتونه ب تو ی جنونه امیخته به سردرگمی بده!
حالا تصور کن در اون کنار ی نفر دیگه رو هم دیوانه وار بخوای...


اوکی...دل کندی..بعدش چی ؟ اون تیکه برنمیگرده!
تو ی طورایی فلج میشی!
اگر از وجودت دل بکنی یعنی از روحت دل کندی...ینی از همون فردی دل کندی که تو شده!
و حالا جسمی مونده که مال خودته روح سرگردانی که مال معشوقت !
این...دیوانه کنندس...



شرمنده که انقدر حرف میزنم!
خسته شدی..تمومش کنیم ^^

 

1. عشق ینی چی ؟ چمد

2. عشق چطور ب وجود میاد ؟ نمد

3. عشق زمان داره ؟ ینی ممکنه با گذر زمان از بین بره ؟ چُمیدانم

4. عشق میتونه نابود بشه ؟ نُمیدانم

5. عشق رو توی  ی جمله خلاصه کنین!!!! عشق=علاقه شدید قلبی در حد خرکی

(از:یک سینگل به گور)

 

عالی بود ممنون واقعن 😂😂

میشه منم جواب بدممممممم؟

هرچند دیر کردپ ولی خب*-*

1)اگر عشق رو میشد توصیف کرد و توی زندان کلمات نگه داشت دیگه اسمش عشق نمیشد...ولی شاید عشق یه جلوه دیگه و ناشناخته و غیر قابل درمان از جنون باشه...هوم؟

 

2)خب عشق به وجود نمیاد...فقط بیدار میشه...من فکر میکنم همه ما وقتی به دنیا میایم عشقی توی وجودمون داریم که باید بیدارش کنیم...یه بخشی از عشقمون با علاقه مند شدن به یه رشته یا یه کار بیدار میشه بخشیش هم با دیدن یه آدم که از نظر ما خاص و متفاوته یا شبیه خودمونه و یا خیلی با ما فرق داره!

 

3)عشق به وجود نمیاد چون از اول هست...ولی از بین میره

مثل یه شعله که باید روشن نگهش دار

فکر کن با کسی که عاشقشی زندگی میکنی و هر روز همو میبوسید، بغل میکنید، باهم میخندین و بهم میگین دوست دارم

اینا شعله عشقو فروزان نگه میداره و اگر محبت نکنیم شعلش کم کم خاموش میشه و قلبامون یخ میزنه

و این انجماد یکی از دو راه مردن روحه:)

 

4)اره میتونه

همه چیز فانیه توی این دنیا 

پس باید قدر همه چیزو بدونیم و ازشون مراقبت کنیم^^

 

5)سخته ولی خب...امممم بزار فکر کنم...آها 

لذت بخش ترین دردی که میتونی حس کنی...

و اتسان ها بدون درد هیچن

چون درد کمک میکنه تا حس کنی زنده ای

 

 

پ.ن : یکی بهم گفت کلمه عاشق رو برعکس کنم

شد قشاع

بعد گفت توی لغتنانه دهخدا قشاع ینی دردی که درمان نداره...

نمیدونم راسته یا نه ولی خیری قشنگ بود هقT^T

درسته...

اتفاقا ب نظر من عشق چیزیه ک ب وجود میاد و از اول نیست..
عشق اگر قرار بود از بین برع پس اصن چرا اسمش شد عشق ؟ :]
شعله ی عشق فق با محبت نیس ک روشن میمونه..خیلی چیزای دگ هم دخیلن...
شایدم فانی بود..شایدم جنس عشق اصن همجنسه دنیای ما نبود :}
درسته...درد زیباست...^^

من قشاع رو سرچ کردم...اواز کفتار بود :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان