our little world

Here whale's could fly :)

گناه..

_روزی از من نیز خواهند پرسید گناهت چه بود ؟

چه گویم ؟ 

گناهم چ بود؟

گناهم عاشقی بود ؟ من ک عاشق نشدم...

گناهم ظلم بود ؟ من ک ظلم نکردم...

گناهم چه بوده که خود نیز از وجودش بی خبرم ؟

_شاید گناهت زنده ماندن بوده...

۷ موافق

عاو... چه قشنگ :) 

قشنگ...بعید میدونم قشنگ باشه...

نظر لطفته ^^

خیلی قشنگ بود ♡

 

لطف داری ^^♡

شایدم گناهت زندگی نکردن بود

دقیقا دنبال همین بودم :]!

شایدم گناهم منفی نگری...تنفر ب زندگی..ندیدن زیبایی ها بوده "]

گناهت همیناس دقیقا همینا!

اره میدونم..

اونو نوشتم تا یکی نقضش کنه...و بعد بوم!
تو فردی بودی ک انجامش داد...ممنون :]

خواهش میکنم.

و حالا بلند شو و حرکت کن به سمت زندگی واقعی همون چیزی که بخاطرش قدم به دنیا گذاشتی

تو مسیرشم :)

خیلی وقنه...اینو نوشتم واسه اینکه تو بیای و بعد حرفات تلنگری بشه برای کسایی ک مسیرشونو گم کردن :]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا ؟
بیا نگاه کن!
اینجا همه چیز امکان پذیره!
اینجا دیدگاه های مختلف پذیرفته میشن...
اینجا تو هرجوری باشی قبولت میکنیم :)
پس...
خوش اومدی ^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان