our little world

Here whale's could fly :)

میخوام..

میخوام دراغوشت بگیرم

میخوام بهت حس خوبِ بودنو بدم

میخوام ارامشمو برات ب جا بذارم

دلم میخواد غم هاتو بدزدم و شادی هامو جایگزین کنم

دلم میخواد نفستو بدزدم و در ازاش نفسمو پیشکشت کنم

میخوام از زندان غم رهات کنم و توی زندان عشقم به بند بکشمت

من تورو میخوام

و تو خیلی دوری...دورتر از اونی که باید باشی..دورتر از اونی ک من بتونم بهت برسم ;)

  • ۹ like
  • ۵ comment
    • روجی ؛
    • پنجشنبه ۱۳ خرداد ۰۰
    بطری اب معدنی :"

    :"))) 

    ;)
    ناشناس

    عا....:)

    هوم =)
    ناشناس

    و حقیقته تلخ...:)

     

    من تورو میخوام

    و تو خیلی دوری...دورتر از اونی که باید باشی..دورتر از اونی ک من بتونم بهت برسم...:)))

    هوم..ب هرحال اسمش حقیقته دیگه =)
    میگذره..میگذره..
    ناشناس

    اما تلخ....

    هوم فعلن که تو سرنوشت ما همینجوری داره میگذره...:)

    منم همینو میگم...واسه همینه ک اسمش حقیقته..چون تلخه =)
    همه ی صفحات یک شکل نیستن  ;)
    وبلاگ قصه

      تا حالا   عشق  رو   دیدید؟   چه  شکلیه؟ 

    خوبه   یا  بده؟  

    پسته یا  بلنده؟

    سبزه ست  یا  سفیده؟ 

    تلخه  یا  شیرین؟ 

    اختیارش دست کیه؟  خداست یا که از خواست ما ادما  جداست؟  کار بخته؟ یا که مسیری صعب العبور و گذر ازش سخته؟  این وسط  تقدیر  چیکاره ست. ‌‌ ‌‌؟؟؟ ‌‌‌‌‌تقصیر ورود یک بیگانه ست؟ یا که حضور پر رنگ یه غریبه ی اشناست؟   

    همه وهمه  در  پیج من    دختر ایلام      پوران نینیان     عشق

    تقویم چهار برگ دیواری باهاش اشناست یا که بیگانه ست؟   

      عشق هنوز شبگرده ترانه خونه یا که  اواره ی کوه و‌بیابون‌ و  بی خانه‌ست.؟

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی